Search This Blog

Friday 25 November 2011

morningg!

hai.walaupn skrg ni agak lmbt utk say good morning,but for me it still can be accepted:)x kul 12 lg.nie sbb bosan la ni menghadap blog.ok lah,hari ni tertinggal subuh.nie sume sbb tdo lmbt.oh god,forgive me :( maal hijrah nk dkt dah .hari ahd kan?um,gitu la.so,kene lah siap 2 kan diri untuk menghadapi  tahun hijrah y baru.esok my auntie n my uncle nk dtg umah.so,kena lah kemas.maklumlah sebelum nie,bilek tu macm sepah je.but x smpi tahp  rumah tikus la :) ulfah also coming.i nk story telling lah dgn dy ;p hoho.miss asrama.thn dpn f5 x de dah.msti sunyi kan x de 2mk.korang the best la.anyway,korang kena fight skrg .tinggal brapa hari je lagi.nk credit utk awk; sombong en,kol x jawab. its okay la.i  respect u.i pn nk mintk maaf klu menganggu u tgh periksa ni.i know i do wrong :( ok lah,my mother is calling.siap sedia utk jemur kain :)) daa~

No comments:

Post a Comment